Ομιλία του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου στην εκδήλωση της Google “Grow Greek Tourism Online”
Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2015
«Μία από τις σημαντικές μας φιλοδοξίες είναι μέσα στα επόμενα 2,5 χρόνια να έχουμε ουσιαστικά θεμελιώσει την έξυπνη Περιφέρεια, με στόχο να δίνουμε δωρεάν υπηρεσίες διαδικτύου σε όλους τους πολίτες και τους επισκέπτες μας» τόνισε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης στην ομιλία του στην εκδήλωση της Google “Grow Greek Tourism Online” στην Καλαμάτα τη Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015 και εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη δράση αυτή «η οποία δίνει τη δυνατότητα σε νέους επαγγελματίες, αλλά και σε ανθρώπους που ασχολούνται με το τουριστικό προϊόν να έχουν μια πρώτη επαφή σε πιο επαγγελματικό επίπεδο με την Google».
Αφού ευχαρίστησε τον Διευθυντή Εταιρικών Σχέσεων Ελλάδος της Google κ. Διονύσιο Κολοκοτσά, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου αναφέρθηκε στη διαπίστωση ότι συνεχώς αλλάζει ο τρόπος προώθησης του τουριστικού προϊόντος και ότι το διαδίκτυο συνεχώς αυξάνει το μερίδιο στην αγορά.
«Αυτό σημαίνει ότι εμείς θα πρέπει να επωφεληθούμε των νέων δυναμικών δεδομένων και θα πρέπει να αξιοποιήσουμε με τον καλύτερο τρόπο αυτές τις εφαρμογές, ώστε και εμείς να μπούμε ανταγωνιστικά σε αυτή την καινούργια αγορά, καθώς σύμφωνα με τελευταίες μελέτες που έγιναν το 51% αναζητά το τουριστικό προϊόν μέσω των διαδικτυακών εφαρμογών», όπως δήλωσε ο κ. Τατούλης.
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου σημείωσε ότι εξαρχής η Περιφερειακή αρχή προσπαθεί να ενσωματώσει αυτά τα νέα δεδομένα και ήδη έχει σε λειτουργία τρείς εφαρμογές για τα κινητά τηλέφωνα, έχει ήδη κάνει πέντε διαδικτυακές προωθητικές δράσεις καθώς «στο σχεδιασμό μας εντάσσεται η προσπάθεια να δώσουμε μεγαλύτερες δυνατότητες για πιο επαγγελματική προώθηση στις διαδικτυακές εφαρμογές, όσον αφορά την προώθηση του τουριστικού προϊόντος».
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου, σύμφωνα με την ενημέρωση του Περιφερειάρχη, θα συνεργαστεί επαγγελματικά με τη Google, ώστε να αξιοποιηθεί η μηχανή αναζήτησής της και ταυτόχρονα να εξοικειώσουμε τους επαγγελματίες του τουρισμού με τις δυνατότητες των διαδικτυακών εξειδικευμένων αναζητήσεων και τους νέους τρόπους προώθησης και προβολής του τουριστικού προϊόντος.
Η Πελοπόννησος έχει βάλει υψηλούς στόχους, χρηματοδοτεί και επενδύει πάνω στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος με συνέπεια και σοβαρότητα υπογράμμισε ακόμη ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, εκφράζοντας την ικανοποίησή του γιατί η Πελοπόννησος είναι παντού πλέον σε όλες τις αγορές και γιατί αυτό είναι πλέον απτό αποτέλεσμα.
Ο κ. Τατούλης ολοκλήρωσε την ομιλία του εκφράζοντας την πεποίθησή του ότι η νέα χρονιά θα είναι μια καλή χρονιά για τον τουρισμό, «επιμένω ωστόσο ότι αν δεν επενδύσεις δεν μπορείς ποτέ να έχεις απτά αποτελέσματα. Μόνο όταν επενδύεις σοβαρά και με συνέπεια και αξιοπιστία, είτε στο πολιτικό επίπεδο, είτε στο οικονομικό επίπεδο, τότε μόνο έχεις τα αντίστοιχα αποτελέσματα».