Επίσκεψη Πέτρου Μισθού στη Μεγαλόπολη και συνεργασία με εκπαιδευτικούς φορείς
Πέμπτη, 14 Απριλίου 2011
Την Τρίτη 12 Απριλίου 2011 ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, κ. Πέτρος Μισθός, επισκέφθηκε την περιοχή της Μεγαλόπολης Αρκαδίας και είχε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς φορείς ως εξής:
1.Πρωτίστως συνεργάστηκε με την κ. Σοφία Καλδή, Προϊσταμένη του Γραφείου Β/θμιας Εκπ/σης που εδρεύει στη Μεγαλόπολη, για την άμεση αντιμετώπιση θεμάτων εκπαιδευτικού και διοικητικού έργου. Έπειτα ακολούθησε σύντομη σύσκεψη με το διοικητικό προσωπικό του αντίστοιχου γραφείου για το επικείμενο πλαίσιο διαμόρφωσης των νέων δομών στην εκπαίδευση.
2.Στη συνέχεια επισκέφθηκε το ΕΠΑΛ Μεγαλόπολης και με τη συμμετοχή του Διευθυντή και των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων υλοποιήθηκε παιδαγωγική συνεδρία, που είχε ως βασικό θέμα: Ο ουσιαστικός διάλογος για τη διαμόρφωση ενός αποτελεσματικού Νέου Τεχνολογικού Λυκείου. Είναι αξιοσημείωτο ότι ο Περιφερειακός Διευθυντής παρότρυνε όλους τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν ενεργά στη διαβούλευση, που θα επακολουθήσει, για τη μορφή που θα έχει τελικά ο αντίστοιχος τύπος Λυκείου.
3.Επόμενος σταθμός ήταν το Γυμνάσιο και ΓΕΛ Μεγαλόπολης, όπου είχε συνεργασία με τους αντίστοιχους Διευθυντές και ειδικότερα τονίστηκε ότι πρέπει να υπάρχει συνεχής επαγρύπνηση από τους εμπλεκόμενους φορείς για την ορθή και αποτελεσματική διεκπεραίωση όλων των λειτουργιών που προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις, ώστε να πραγματοποιηθούν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις σε αδιάβλητο περιβάλλον και κλίμα ισονομίας.
4.Στο τέλος, επισκέφθηκε το 2ο και 3ο Δημοτικό Σχολείο Μεγαλόπολης και συνεργάστηκε με τους Διευθυντές. Στο 2ο Δημοτικό Σχολείο πραγματοποιήθηκε παιδαγωγική σύσκεψη, που είχε ως κύριο αντικείμενο τις διαδικασίες αποτελεσματικής αξιοποίησης του έργου της Αυτοαξιολόγησης του Εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα. Επί τη ευκαιρία έδωσε συγχαρητήρια, αφού το αντίστοιχο Δημοτικό Σχολείο εφαρμόζει καινοτόμες και πιλοτικές δράσεις δεδομένου ότι είναι μία από τις 33 σχολικές μονάδες Α/θμιας Εκπ/σης της Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης Πελοποννήσου, που συμμετέχουν στις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης. Στο 3ο Δημοτικό Σχολείο, αφού περιηγήθηκε στους χώρους του διδακτηρίου, συνεργάστηκε με το Διευθυντή της αντίστοιχης σχολικής μονάδας και του διατύπωσε τα ειλικρινή συγχαρητήριά του λόγω της βράβευσης, που απενεμήθη στο σχολείο σε αντίστοιχο διαγωνισμό περιβαλλοντικής και οικολογικής ευαισθησίας. Επίσης, τον παρακάλεσε να μεταφέρει τα ειλικρινή συγχαρητήριά του και στα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων, αφού με τη δική τους πρωτοβουλία οι μαθητές του σχολείου υλοποιούν επιτυχώς στην πράξη το παιδαγωγικό αίτημα της σύνδεσης του σχολείου με την κοινωνία, τη ζωή και τη φύση.
1.Πρωτίστως συνεργάστηκε με την κ. Σοφία Καλδή, Προϊσταμένη του Γραφείου Β/θμιας Εκπ/σης που εδρεύει στη Μεγαλόπολη, για την άμεση αντιμετώπιση θεμάτων εκπαιδευτικού και διοικητικού έργου. Έπειτα ακολούθησε σύντομη σύσκεψη με το διοικητικό προσωπικό του αντίστοιχου γραφείου για το επικείμενο πλαίσιο διαμόρφωσης των νέων δομών στην εκπαίδευση.
2.Στη συνέχεια επισκέφθηκε το ΕΠΑΛ Μεγαλόπολης και με τη συμμετοχή του Διευθυντή και των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων υλοποιήθηκε παιδαγωγική συνεδρία, που είχε ως βασικό θέμα: Ο ουσιαστικός διάλογος για τη διαμόρφωση ενός αποτελεσματικού Νέου Τεχνολογικού Λυκείου. Είναι αξιοσημείωτο ότι ο Περιφερειακός Διευθυντής παρότρυνε όλους τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν ενεργά στη διαβούλευση, που θα επακολουθήσει, για τη μορφή που θα έχει τελικά ο αντίστοιχος τύπος Λυκείου.
3.Επόμενος σταθμός ήταν το Γυμνάσιο και ΓΕΛ Μεγαλόπολης, όπου είχε συνεργασία με τους αντίστοιχους Διευθυντές και ειδικότερα τονίστηκε ότι πρέπει να υπάρχει συνεχής επαγρύπνηση από τους εμπλεκόμενους φορείς για την ορθή και αποτελεσματική διεκπεραίωση όλων των λειτουργιών που προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις, ώστε να πραγματοποιηθούν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις σε αδιάβλητο περιβάλλον και κλίμα ισονομίας.
4.Στο τέλος, επισκέφθηκε το 2ο και 3ο Δημοτικό Σχολείο Μεγαλόπολης και συνεργάστηκε με τους Διευθυντές. Στο 2ο Δημοτικό Σχολείο πραγματοποιήθηκε παιδαγωγική σύσκεψη, που είχε ως κύριο αντικείμενο τις διαδικασίες αποτελεσματικής αξιοποίησης του έργου της Αυτοαξιολόγησης του Εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα. Επί τη ευκαιρία έδωσε συγχαρητήρια, αφού το αντίστοιχο Δημοτικό Σχολείο εφαρμόζει καινοτόμες και πιλοτικές δράσεις δεδομένου ότι είναι μία από τις 33 σχολικές μονάδες Α/θμιας Εκπ/σης της Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης Πελοποννήσου, που συμμετέχουν στις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης. Στο 3ο Δημοτικό Σχολείο, αφού περιηγήθηκε στους χώρους του διδακτηρίου, συνεργάστηκε με το Διευθυντή της αντίστοιχης σχολικής μονάδας και του διατύπωσε τα ειλικρινή συγχαρητήριά του λόγω της βράβευσης, που απενεμήθη στο σχολείο σε αντίστοιχο διαγωνισμό περιβαλλοντικής και οικολογικής ευαισθησίας. Επίσης, τον παρακάλεσε να μεταφέρει τα ειλικρινή συγχαρητήριά του και στα μέλη του Συλλόγου Διδασκόντων, αφού με τη δική τους πρωτοβουλία οι μαθητές του σχολείου υλοποιούν επιτυχώς στην πράξη το παιδαγωγικό αίτημα της σύνδεσης του σχολείου με την κοινωνία, τη ζωή και τη φύση.